2024-12-03
Kundportalens uppdaterade funktioner
Vi är glada att kunna meddela att vi har uppdaterat funktionerna i vår kundportal för att ge er en ännu bättre upplevelse.
Här är de nya funktionerna:
- Sökning på ordernummer: Nu kan du enkelt söka efter specifika order genom att ange ordernumret.
- Er referens: Du kan nu hitta och kontrollera din referens direkt i kundportalen för varje order.
- Leveransstatus: Få tydlig information om varje orders leveransstatus – om ordern är levererad eller dellevererad.
- Sortera på kolumner: För att underlätta hantering och översikt kan du nu sortera informationen på olika kolumner i orderlistan.
Tidigare har du kunnat se status på pågående order, granska fakturor samt ta del av tillhörande dokument och certifikat. Nu har vi utökat dessa funktioner för att ge dig ännu mer kontroll och översikt över dina beställningar.
Observera att dessa nya funktioner endast gäller för order lagda från och med november 2024.
Vi hoppas att dessa förbättringar underlättar er användning av kundportalen! Tveka inte att höra av er till oss om ni har några frågor, andra önskemål eller om något inte fungerar som det ska.